RECENZE MALÍŘI - NATĚRAČI.CZ


Na svém blogu, zde a nyní, dovolím si malou, smělou recenzi služeb MALÍŘI - NATĚRAČI.CZ, dle mých osobních zkušeností.
(Tfuj Tfuj, budu říkat pravdu a nic než pravdu - na holý, vychrtlý pupík)

Začnu pozitivně - poděkováním.
Klady se má končit, protože jak říkala moje vetchá babička "konec dobré - šecko dobré". 
Snad nevadí že jimi začnu.
Rád bych poděkoval za velmi vstřícné a ochotné jednání panu Maňáskovi i paní Němcové. Oba dva byli velmi příjemní, hlavně při řešení následných reklamací a problémů vzniklých nedokonalou službou a....a v tom je malý problém o kterém se chci zmínit.
Úvod s poděkováním máme za sebou, mohu přejít k "jádru sabáki aneb pudla" a k tomu, co mne na firmě velmi zamrzelo.

Firmu, pro malování mého bytu 2+1, v totální rekonstrukci, jsem si vybral na bázi velmi spokojených až jiskrně nadšených recenzí na internetových stránkách této společnosti. Snad každá reakce byla ovací a kapala z ní pozitivní energie jako po vyhraném zápase hokejového mužstva ČSSR nad SSSR ("Bijte je bratry!") 
Bohužel, já mám zkušenosti jiné, mírně schlíplé.
Po úvodní konzultaci s firemním odborníkem, manažérem panem Maňáskem (snad jsem trefil příjmení) jsem se rozhodl, pro komplexní úpravu stěn, včetně jejich "stěrkování", tedy krátce a jasně řečeno, pro téměř nejlepší a nejdražší postup který mi firma nabízela (jsem laik, snad jsem to trefil :)). 
Bohužel, při přebírání hotového díla bylo zjištěno, že práce byly odvedeny ledabyle, jako-by "rychlou jehlou". 
Na stěrkování stěn bylo nalezeno spoustu nedostatků, "křivulí a hrbolózů", nedodělků a i když bylo dopředu JASNĚ mým stavbyvedoucím určeno CO A JAK A KDE se má vymalovat, udělat, nebyly tyto dohody dodrženy. Stěny malované na bílo vykazovaly místy "kocouroidní nenatřenky" sice jen sporadicky ale tyto bych odpustil "Stíví Vondrovi" ale ne profesionálnímu malíři který maluje za tučný "obolos". 
Pokud bychom dali rovnítko mezi kvalitou práce a cenou, je nutno konstatovat, že cena za takto odvedenou práci byla ZCELA neúměrná. 
Pokud se vrátím k úvodním řádkům, nadšeným recenzím snad všech "účastníků zájezdu", je s podivem, že firma pracovala takto nekvalitně, se spoustou nedodělků jen v tomto případě?!?! Náhoda?! 
(Kdo ví kdo ukradl ony plastové podšálky - Karel to všem říkal.)
Na tuto otázku ať si odpoví každý sám, nechci hodnotit věrohodnost recenzí na stránkách firmy.
Po reklamačním jednání, byly všechny závady firmou uznány a odstraněny (za to ono poděkování v úvodu tohoto blábolu). 
Bohužel ale musím opět konstatovat, že pracovat perfektně a odvádět služby profesionálně by se mělo na první pokus, ne na druhý či třetí a že dohody, které vyvstanou z jednání klient versus poskytovatel služby, by měly být plněny samozřejmě a ne až v reklamační lhůtě s devítkou "papá Corleona" na spánku.

Pokud bych tedy měl sám sobě odpovědět na to, jestli bych firmu doporučil známým, či jestli bych chtěl v budoucnu využít jejich služeb znovu, musím odpovědě slovem NE a zatřepat se jako oslík. 
Je mi to celkem líto, protože nutno opět říci, že se její pracovníci chovali hezky, ALE......
Ono ALE v podobě ŠPATNÉ služby za DOBRÉ peníze kalí vody a zcela uzavírá (v mém případě) schránku důvěry v tuto společnost.

Závěrem tedy děkuji za celý proces, kterým jsme si všichni prošli.
Do budoucích dnů přeji firmě hodně reálně spokojených a nadšených klientů a hodně pracovníků, kteří pochopí, že renomé je velmi těžké získat ale ztratit jej, se dá rychlostí střely vypálené z hlavně Glocku19.

Pozitivní dny v těžké "džungli" podnikání přeji!

Komentáře

Oblíbené příspěvky